• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73309
+
-

راه‌اندازی کلینیک کارآفرینی و اشتغال‌زایی در شهردار‌ی‌ها

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از راه‌اندازی کلینیک کارآفرینی و اشتغال‌زایی در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهردار‌ی‌های زنجان خبر داد. 

هاجر شکری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: آموزش مقاطع تحصیلی در مراکز علمی کاربردی مهارت‌محور و کاربردی است. وی ادامه داد: با توجه به خط‌مشی مرکز توسعه کارآفرینی و تخصص‌محوری و تقویت توان علمی مهارتی و کاربردی در آموزش دانشجویان این مرکز، کلینیک کارآفرینی و پژوهش عملیاتی شده است. 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان افزود: در این کلینیک دانشجویان و سایر اقشار می‌توانند به صورت رایگان در جلسات مشاوره‌های تخصصی مشاوران برجسته این حوزه در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکار جدید، عملیاتی‌سازی ایده‌ها، خلاقیت‌ها، اختراعات و اکتشافات راهبری شوند. 

شکری گفت: برگزاری مداوم کارگاه‌های تخصصی حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار، استارت‌آپ‌ها، نشست‌های تخصصی با مشاوران کارآفرینی و تورهای علمی تخصصی از دیگر برنامه‌های این حوزه است. وی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که به دفتر مراجعه می‌کنند و مشاوره می‌گیرند ایده‌ها و طرح کسب‌وکار ارائه‌شده آنان مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهد گرفت. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید